Thursday 3 September 2020

Nytt miniatyrbygge

Efter att Sams Study blev klart så saknar jag miniatyrbyggandet. Visserligen skulle jag behöva bygga miniatyrer till dockhus som är oklara, men det var så kul med byggsatsen. Med den så får man allt serverat, det är bara att bygga. Således kunde jag ej låta bli att köpa en till byggsats. Har hittad en bättre leverantör än förra gången. Bättre pris på byggsatsen och ingen tull då detta skickades från ett lager i Sverige samt att jag beställde på en måndag och hade byggsatsen på fredagen. Det tog två månader förra gången och då kom det från Kina och jag fick betala tullavgift. 



Det jag ska bygga denna gång är ett galleri. Jag tyckte det passade bra ihop med det förra biblioteket. Jag beställde från följande hemsida. https://www.lekochklura.se/


No comments:

Post a Comment