Saturday 9 January 2021

Nya möbler i Kährshuset

Jag hittade några fler möbler designade av J Udd i mina samlingar. Dessutom hittade jag en matta som passade bättre i vardagsrummet än den förra. Jag tror att den är hemmagjord men jag minns inte riktigt hur den kom i min ägo. Men den är väldigt fin och välgjord. 


Skrivbordet som stod i vardagsrummet fick nu flytta upp i sovrummet som är ovanför. Det blev lite trångt men det funkar. Det lilla trekantiga bordet som kanske är en J Udd fick tillsvidare flytta ut. 



I vardagsrummet där skrivbordet stod står nu ett bord med tre tillhörande stolar. Bakom ser man också en låg hylla som också är märkt J Udd. 




2 comments:

tinna said...

Några hus manor.

Mussen said...

Hej, letar du efter ett skuldsaneringslån, lån utan säkerhet, företagslån, hypotekslån, billån, studielån, personliga lån, riskkapital, etc! Jag är en privat långivare, jag ger lån till företag och privatpersoner med låga och rimliga räntor på 2%. Mejla till: christywalton355@gmail.com

Post a Comment