Saturday 6 February 2021

Cathy´s Flower House

Jag kunde inte hålla mig. "Råkade" köpa en tredje byggsats. Samma tillverkare som de redan byggda miljöerna. Det är så rogivande och roligt att pyssla ihop dem. Nu när jag blivit lite varm i kläderna och lärt mig en del knep så har min hjärna börja komma på ett flertal ytterligare miljöer som jag skulle vilja bygga. Tänkte då följa samma skala och mått men göra allt från scratch. Det kliar i fingrarna...


Denna byggsats är ett växthus med massor av detaljer framför allt blommor och växter. Här har jag något att bita i. Den första byggsatsen, biblioteket, hade också mycket detaljer. Målarstudion, miljö 2, hade inte alls lika många detaljer och gick alldeles för fort att bygga. Började nu ikväll med de första grejerna till växthuset. Det blev några hyllor, lådor, en dörr och ett hjul. 



No comments:

Post a Comment