Wednesday 2 October 2013

A doll house book

For a couple of days ago I saw this book on an auction site. I was not sure what it realy was, but I saw enough to bid on it. I won the auction and yesterday this lovely book came by the mail.

För en tid sedan på en auktionssite fann jag denna bok. Jag visste egentligen inte vad det var för något, men jag tyckte den verkade så charmig så jag bjöd. Igår kom denna lilla underbara bok med posten.
 
It´s made of cardboard and it got 4 openings were the furniture and dolls unfold when you opening the  book. And the book is in very good shape. I don´t know how old it is, but I guess 1940s.
 
 
Boken är tillverkad av hård kartong och har 4 uppslag där möbler och figurer "ploppar" ut när man öppnar boken. Boken är i väldigt gott skick. Jag vet dock inte hur gammal den är, men gissar på 1940-tal.
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment